Vegetarni Diet Za Slimming

VEGETARNI DIET ZA SLIMMINGVegetarni Diet Za Slimming

Vi ste mislili o vegetarijanske izgubiti težinu? Mnogi zdravi potrošači vole da daju meso iz etičkih razloga, zbog ekoloških problema ili poboljšati svoje zdravlje. Ali treba li ići vegetarijanac za mršavljenje? Odgovor ovisi o više različitih faktora.

Prednosti Mršavljenja

Ako idete vegetarijanac, možete izgubiti težinu. Ali gubitak težine neće biti слэм-данком, ako odbije od mesa. Ili ne izgubiti težinu ovisi o tome koliko kalorija koju konzumiraju, a ne nužno izvor kalorija.

Ako jedete više kalorija nego što vam je potrebno, možete dobiti na težini, da li jedete meso ili ne. Gubitak težine može biti kako mesa, tako i za vegetarijanske prehrane. Dakle, trebate procijeniti prednosti i mane tranzicije bez mesa, prije nego što napravite bilo kakve promjene.

Ključni aspekti u vegetarijanskoj dijeti mršavljenja – izgubiti 10 kilograma

Ključni aspekti u vegetarijanskoj dijeti mršavljenja - izgubiti 10 kilogramaPotencijalna prednost vegetarijanska dijeta se sastoji u tome da konzumirate manje kalorija. Istraživanja su pokazala da ljudi koji imaju tipičan vegetarijanske prehrane, troše u prosjeku oko 500 kalorija dnevno manje nego meso-eaters. Ono što je zanimljivo, istraživanja su pokazala da su oni zapravo jeli više hrane, nego što nisu vegetarijanci, još je jedna velika prednost.

Dakle, što bi trebali jesti više hrane i uzimati manje kalorija? Zdrava vegetarijanska dijeta često se uglavnom sastoji od složenih ugljikohidrata. Složeni ugljikohidrati-to je bogata škrobom bogate vlaknima namirnice sa niskim sadržajem masti i kalorija. Primjeri složenih ugljikohidrata su grah i drugo povrće i cjelovite žitarice. Ključni aspekti u vegetarijanskoj dijeti mršavljenja – izgubiti 10 kilograma

Zapamtite da je svako smanjenje 3500 kalorija i tako jednog kilograma. Ako radite matematiku, lako se vidi da je dnevni deficit od 500 kalorija dovesti do gubitka jednog kilograma težine tjedno. Bilo da ste vegetarijanac ili canivorous, ovaj nedostatak može stvoriti pravi rezultati. Ključni aspekti u vegetarijanskoj dijeti mršavljenja – izgubiti 10 kilograma

Nedostaci Su Gubitak Težine

Neki ljudi, koji slijede vegetarijansku kuhinju za mršavljenje ne izgubiti težinu u cjelini. Zašto? Jednostavno isključiti meso, naravno, ne dovodi do nestašice kalorija. I možete eliminirati meso, ali ga zamijeniti drugim, više калорийными proizvodima, na primjer, masni sir ili mlijeko.

Trik za mršavljenje na vegetarijansku prehranu — svi dijeta-to je planirati obroke unaprijed. Ako idete vegetarijanac, izgubiti težinu ili sadrže male količine nemasno meso, uvijek morate biti sigurni da možete uključiti u različite voće, povrće i žitarice. Pokušajte izbjegavati proizvode koji su jako obrađene, kao i one nezdrave namirnice, često pružaju previše praznih kalorija, a ne poboljšavaju rezultate mršavljenja.

Ključni hranjivi sastojci u dijeti za mršavljenje – vegetarijanska prehrana je zdrava

Ključni hranjivi sastojci u dijeti za mršavljenje - vegetarijanska prehrana je zdravaVegetarijanska Dijeta Plan, Savjeti

Za udobnost gostiju u trgovinama nudi mnoge korisne vegetarijanskih jela. Jela kao što su smrznute večere Amy, pripremaju se u roku od nekoliko minuta u vašoj mikrovalnoj pećnici. Vege burgeri boca ili GardenBurger također može microwaved, ili po ukusu” kuhani”, pecite na grilu. Pokušajte ih kao što su hamburger s булочкой i učvršćenja ili zajedno s drugim povrćem, kao zamjena za mesna jela.

Postoji i niz planova dijeta, koje pomažu вегетарианцам izgubiti težinu. Veestro-to je program isporuke na bazi biljaka, koji pruža zdrav i ukusan obrok za dijete koje ne jedu meso. Mnoge popularne komercijalne dijeta također nude vegetarijanska jela. Ključni hranjivi sastojci u dijeti za mršavljenje – vegetarijanska prehrana je zdrava

Restrictive dijeta nije za svakoga, pogotovo ako znate da se na temelju lunch obroke ili zalogaje hrane u pokretu. Međutim, evo što trebate znati o vegetarijanskim dijetama, prije nego što ih probati:

  1. Možete izgubiti težinu.

Dokazi potvrđuju da su vegetarijanci obično imaju niži indeks tjelesne mase od ljudi koji drže više tradicionalnog, zapadnog stila prehrane. Jednostavnije rečeno, jedan gram masti daje devet kalorija po gramu, dok jedan gram ugljikohidrata ili proteina sadrži četiri. Dakle, masno meso i полножирные proizvodi mliječni automatski sadrže više kalorija, ovisno o sastavu.

Ključni hranjivi sastojci u dijeti za mršavljenje – vegetarijanska prehrana je zdrava Osim toga, biljka-temelji диетпитание sadrži više vlakana. Preporučena dnevna doza za odrasle iznosi 25 grama dnevno za žene i 38 grama za muškarce. Samo otprilike polovica od nas zadovoljavaju ove potrebe! Dijeta je bogata vlaknima, kako bi vas punije i duže, — drži apetit i dodatni pašnjaka, što može dovesti do širokog raspona težine. Mahunarke (grah, slanutak, leća i grašak)-to je odličan način da zadovolji vaše potrebe u masnoće i proteina u smislu веганского stila.

Slimming dijeta 5, 10, 15 ili 20 kg brzo – zdrava i strogu prehranu

  1. Ovo je (malo) lakše napraviti najbolji izbor hrane.

Slimming dijeta 5, 10, 15 ili 20 kg brzo – zdrava i strogu prehranu Tipično “zapadna ishrana” tradicionalno povezuje s višim ulazom zasićene masti iz mesa i mliječnih proizvoda. Dok je veganstvo nije za svakoga, mogu biti ukusna i hranjiva načine brljati u trendu.

Savjet: smanjenje tipičan dio mesa na pola i udvostručenje na vegetarijanska obroka-najbolje i najjednostavnije mjesto za početak.

Slimming dijeta 5, 10, 15 ili 20 kg brzo – zdrava i strogu prehranu Kada je sve učinjeno ispravno, usvajanje” kombinaciji ” vegetarijanska prehrana može povećati biljnih proizvoda u prehrani, smanjenje proizvodi životinjskog podrijetla s visokim udjelom zasićenih masti. Oni naglašavaju sve žitarice, voće, povrće i mahunarke čini promisliti, kao što ispunite svoj tanjur.

  1. Vaš imunološki sustav može dobiti poticaj.

Općenito, biljna prehrana bogata važnim antioksidansima koji pomažu tijelu u borbi protiv nego sve, od prehlade do lošeg gripe. Potaknuti hranjive tvari sadržane askorbinska kiselina (vitamin c), karotenoidi (vitamina A) i vitamin E, a, kao što su cink, selen i bakar.

Flavonoidi su vrsta polyphenolic smjese, koja se nalazi u hrani biljka — i srodne podići imunitet, zaštititi stanice od štetnog oštećenja. Osim toga, pronicljiv, epidemiološka istraživanja povezuju vegetarijanstvo uz duži životni vijek u odnosu na omnivorous.

Trebate li pomoć? Nutricionista će vam pomoći s obrokom i zdrave prehrane

  1. Postoji nekoliko ključnih hranjivih tvari, tako da ne propustite.

Akademija prehrana i dijetetika određuje nekoliko stvari koje morate imati na umu, u skladu s vegetarijanskim ili vegetarijanske prehrane, jer oni često nalaze obilno u proizvodima životinjskog podrijetla. Pažljivo planiranje može spriječiti svaki potencijalni manjak hranjivih tvari. Ono o čemu treba imati na umu, kao i gdje ih naći:

B12: obogaćen pahuljice, sojino mlijeko, rižino mlijeko

Trebate li pomoć? Nutricionista će vam pomoći s obrokom i zdrave prehrane Kalcij: bok choy, brokula, kupus

Vitamin D: sunčeva svjetlost, nadomjestaka mlijeka, kao što su sojino mlijeko i rižinih pahuljica

Omega-3 masne kiseline: chia, lana, oraha, uljane repice, soje

Željezo: mliječni proizvodi (miso ili tempo)

Također možete povećati apsorpciju željeza, tijelo konzumira puno vitamina C, cinka (sadrži soja, grah, žitarice i orašasti plodovi), jod (soja, kelj, kupus, brokula, slatki krumpir).

Trebate li pomoć? Nutricionista će vam pomoći s obrokom i zdrave prehrane Stroga dijeta-isključuje li postoje cijele grupe proizvoda ili hranjivih tvari u cjelini — samo tako dobro, kao što su proizvodi, koji zamjenjujete “nestalim”. Imajući to na umu, vaš najbolji izbor-odabrati više vegetarijansku prehranu.

Odabirom neke od pravila vegetarijanske prehrane, koji se uklapaju u vaš način života (na primjer, odluči prestati dodavati sir 100% obroka), vi ste zdravi izbor koji možete držati. Zato što je zdrava prehrana-svaka dijeta koja najbolje radi za vas i da odgovara vašim individualnim potrebama.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here