Nove stvari o vježbanju u teretani

Rate this post

Većina ljudi koji se bave nekom fizičkom aktivnosti bira teretanu. Prije su razni sportovi bili popularni, ali zadnjih 10 godina i u Republici Hrvatskoj je očigledan porast ljubitelja teretane. Svi žele dobro izgledati pa stoga provode sate u teretani. Za takav sklop u našim glavama zaslužan je internet koji je marljivo nabijao komplekse mladim generacijama. Sada ti mladi pate od toga da svi izgledaju isto i da svi budu nabildani.

Pohvalno je što žele izgledati dobro i biti zdravi, ali je zabrinjavajuće sto većina tih ljudi koji izvana izgledaju zdravo iznutra trune. To mogu zahvaliti raznim nekvalitetnim preparatima koji ubrzavaju efekte njihovog treninga.  Nemojte se truditi biti kao svi drugi. Budite svoji i jedinstveni. Vjerujte da ćete tako imati više uspjeha u svemu što radite. Neka vam prvi cilj bude vase zdravlje, fizičko i psihičko. Izgled i očaravanje suprotnog spola će se pojaviti kao nusprodukt zdravog načina života.

Možda ste već iskusni i kada uđete u teretanu sprave zadrhte od jeze, a možda ste tek na putu da postanete zvijer kakva ste oduvijek htjeli biti. Bez obzira na to ho’e li vam ovi savjeti doci kao ponavljanje ili će vam otkriti neke nove stvari o treningu u teretani vrijedi odvojiti minutu vremena. Vaše zdravlje je u pitanju, predugo ste bili pasivni.

Nove stvari o vježbanju u teretani

Udite u teretanu s jasnim planom

Koliko vam se puta dogodilo da ste došli u neku trgovinu i zbog toga što niste imali popis  stvari koje vam trebaju izgubili mnogo vremena. Lutanje kao muha bez glave je često i u    teretani. Sjetite se samo sebe ili nekog drugog izgubljenog početnika koji napravi seriju  pa 5 minuta luta u neznanju.

Time ne samo da gubite mnogo vremena već vam i trening gubi smisao jer vam se mišići previše hlade.

Plan treninga jedna je od najvažnijih stvari koje morate imati želite li ostvariti ikakve  rezultate.

Nemojte podcijeniti moć motivacije

Mnogobrojna istraživanja diljem svijeta su dokazala da pravilna motivacija podiže naše mogućnosti na razine koje su nezamislive.

Možete se motivirati slusajuci motivacijske govore i emisije dok se vozite prema teretani. Možete gledati motivirajuća videa kojih je internet prepun. Možete koristiti dodatke prehrani koji se uzimaju prije treninga kako bi vam podigli mogućnosti.

Ali nikako nemojte zaboraviti na jednu čarobnu stvar – glazbu.

Sastavite si osobnu listu pjesama koje vas najviše motiviraju. Nemojte se voditi trendovima, vi najbolje znate sto vas pokreće. Može to biti Iron Maiden, a može i Maja Šuput. Nije važno.  Sve što je važno u toj priči je da vas glazba koju slušate za vrijeme treninga motivira, a da vas ne dekoncentrira. Nemojte odabrati pjesme s misaonim tekstovima koji će vam misli odvuci od treninga. Motiv je važan, ali bez fokusa ne vrijedi ništa.

Stavite mobitel na zrakoplovni način rada

Kad smo kod fokusa bilo bi bezobrazno ne upozoriti vas da se najveći kradljivac vase koncentracije (u teretani i izvan nje) krije upravo u vašim rukama. Vjerojatno ga i sada držite te s njega čitate ovaj tekst. Da, pametni telefoni su postali praktički zalijepljeni za naše ruke i uši. Kada negdje vidite nekoga bez mobitela vjerojatno mislite da s njim nije sve u redu. Kada čujete da vam je stigla poruka ili neka obavijest vjerojatno skačete kao pantera prema mobitelu kako biste što prije odgovorili.

Probudite se. Svijet nije digitalan, svijet je oko nas i žali što smo izgubili mogućnost uživanja u njemu.

Pad koncentracije u teretani uzrokovan provjeravanjem obavijesti na mobitelu može vas skupo koštati. U svakom smislu.

Placate da biste trenirali u teretani, novac zarađujete teškim radom. Zašto onda trošiti vrijeme i novac na stvari koje sigurno mogu pričekati pola sata ili sat.

Fokusirajte se, stavite mobitel u zrakoplovni na;in i vidjet ‘ćete koliko ćete podignuti efikasnost na treningu.

Stavite mobitel na zrakoplovni način rada

Odaberite ispravnu težinu 

Mnogi ljudi ne idu u teretanu jer ih je sram raditi vježbe s utezima od 20 – 30 kg dok drugi rade iste vježbe s recimo 100 kg.

Nemojte se opterećivati, vi ste tu kako biste pomogli sebi, a ne kako biste zadivili druge. Tu ste kako biste napredovali i postajali bolja verzija sebe svakim treningom, svakom serijom i svakim ponavljanjem.

Nemojte se sramiti ako ste na pocetku svog puta. Svaki početak je težak i klimav kao i vase ruke u bench pressu, ali jako brzo ćete primijetiti da vas tijelo nagrađuje za uložen trud.  Primijetiti ćete da ste snažniji i da je vrijeme za podignuti kilažu. Tada je jako važno ne pasti u euforiju i povećati opterećenje za prevelik iznos. Samopouzdanje vam moda može dignuti tih 50 kg vise, ali tijelo ga ne može pratiti. Slušajte svoje tijelo i dajite mu ono što traži. Nekada možda i malo vise, ali nikada nemojte pretjerivati.

Nadamo se da će vam nasi savjeti pomoći u ostvarenju vaših ciljeva. Potrudili smo se pokazati vam da savjeti o teretani ne moraju biti striktno vezani za vježbe i kilaže. Nas je najveći savjet da budete fokusirani i odlučni. Ne samo u teretani nego i u životu. Takvim ljudima nitko ne može stati na put.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here