Jede Zdravu Piletinu?

Jede Zdravu Piletinu?
Rate this post

Jede Zdravu Piletinu?Jede zdravu piletinu? Ovo pitanje često cura u mojoj glavi, jer to je jedan od mojih omiljenih namirnica, a ja sam, kao i obično uživaju gotovo na dnevnoj bazi i u oblicima više od jednog – da li je pržena, pečena ili pržena. Dok je za veliki dio može biti штапелем u svojim диетпитании, neki mogu neposredno zaljubiti savour povremeno. To sigurno napravio svoj put do biti jedan od većina omiljeno jelo. Not only to pokušava nebeskim, ali ima puno koristi po zdravlje, kotor je potrebno ponuditi. Da će biti pun potrebnih hranjivih tvari koje vaše tijelo zahtijeva neke čega mogu uključiti proteine, zdrave masti, vitamine i minerale.Prema riječima dr. Замурруда Пателя, nutricionista-savjetnik globalne bolnice u Mumbaiju, ” piletina je odličan izvor bjelančevina, vitamina b, vitamina A i vitamina D i minerala kao što su fosfor i željezo. Može se jesti piletinu na dnevnoj bazi; međutim, to je dobro koristiti tehnike kuhanja, kao što su kuhali, roštilja, Prženje ili pečenje, a ne za prženje, jer to može dovesti do raznih zdravstvenih problema. Osobe s problemima bubrega, kronične srčane bolesti i дислипидемией bi se izbjeglo svog ulaza.

Evo hranjiva vrijednost piletine, kao što je predložio Dr. Patel,

U 100 grama dio-pileća prsa skinless

Kalorije – 168 Kcal

Protein-21,8 g

Masti-9 g

Ovdje su neke od prednosti za zdravlje piletina može ponuditi-

1. Jedan od najboljih izvora proteina1. Jedan od najboljih izvora proteina

Protein se sastoji od aminokiselina, koje su gradivni blokovi naših mišića. Poznato je da je piletina je jedan od najboljih izvora proteina, koji su odgovorni za izgradnju i održavanje drugih struktura u tijelu, kao što su stanice i kosti, kao i razgradnju toksina.

2. Može biti energizer

Piletina je odličan izvor aminokiselina triptofan, koja vam daje osjećaj olakšanja i udobnost. Jeli ovo oduševljenje može povećati razinu serotonina u mozgu, dodatno povećanje vaše raspoloženje. Nije ni čudo, da je kokoš radi za mnoge udobnu hranu.

3. Može imati bolest borbe veze

Piletina će biti odličan izvor selena, противостарителем koji подуманы, što ima pozitivan utjecaj na вырожденческих bolesti uključujući i upalne bolesti, сердечнососудистые i neurološke probleme. Također знаны da se bori клетк-klevetu slobodnih radikala.

4. Uređuje i održava razinu kolesterola

Piletina sadrži vitamin B3, također poznat i kao niacin, koji je odgovoran za pretvorbu ugljikohidrata u energiju i održavanje zdravih stanica organizma. To je također otkrio za smanjenje razine njihovo je trajanje ograničeno i rizika od srčanih bolesti u onih koji imaju visoke razine kolesterola.

5. Pospješuje izmjenu tvari u organizmu5. Pospješuje izmjenu tvari u organizmu

Prisutnost vitamina B6 ili piridoksin pomaže metabolizam ugljikohidrata i proteina. Bez ovog vitamina, vaše слабонервная sustav, metabolizam i imunološki sustav ne može djelovati .

Dok piletina može biti zdrava, preporučuje se da budu oprezni u odabiru komada od odgovarajućeg izvora. To može uzrokovati trovanje hranom zbog prisutnosti salmonele, bakterije koje najčešće uzrokuju bolesti koje se prenose hranom. Naručite piletina, pečena, pržena ili kuhana, ali ne prženi, kako on može samo da prevaziđe svoju korist za zdravlje.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here