5 Voće, Koje Bi Trebali Uključiti U Svoju Prehranu Kolesterola

5 Voće, Koje Bi Trebali Uključiti U Svoju Prehranu Kolesterola
Rate this post

5 Voće, Koje Bi Trebali Uključiti U Svoju Prehranu KolesterolaJeste li znali da su bolesti srca su glavne ubojice u svijetu u 2016 godine? Kada je u pitanju srce, vrlo je važno da ste uzimali savjete iz pouzdanih izvora. Jedna od najčešćih bolesti s kojima se suočavaju ljudi današnje generacije je što je njihova najviša razina “kolesterol”, koji ima negativan utjecaj na njihovo zdravlje srca. Ono što je nekad smatrana kao problem sa starijim godinama, polako pronalazi svoj put i kod mladih odraslih osoba. Kolesterol se nalazi u svakoj stanici tijela i ima važne prirodne funkcije u poticanje različitih aktivnosti u tijelu, uključujući i probavu hrane, proizvodnju hormona i sl. Postoje dva tipa holesterola. HDL (High-density липопротеины) kao dobar razine kolesterola i prilično je potrebno za ujednačen djelovati tijela. Razine kolesterola HDL transportira sve otpadne tvari i toksine natrag na печенке. LDL (niske gustoće), također poznat kao loše razine kolesterola, jedan od 5 glavnih grupa u sastavu липопротеины, koja transportira sve pretili molekule sveprisutan u vaše tijelo. Loš kolesterol se stvara sloj plaka na stijenkama arterija, što otežava cirkulaciju krvi, što dodatno doprinosi povećanju krvnog tlaka, a u najgorim slučajevima čak i moždanog udara.

Kolesterol je usko povezana sa svojim napajanjem. Ako ste bili bingeing na trans-masti, kao što su prženi krumpirići, hamburgeri i pizza, postoje velike šanse da vaše razine kolesterola, da se na izlet. S druge strane, dodavanje u prehranu veće količine bogate vlaknima voća, povrća i cjelovitih žitarica može pomoći u kontroli razine LDL kolesterola. Visoke razine sadržaja vlakana nekim voća pomažu u smanjenju razine kolesterola u velikom način.

Evo 5 Voća, Koje Bi Trebali Dodati U Svoj Unos Kolesterola.Evo 5 Voća, Koje Bi Trebali Dodati U Svoj Unos Kolesterola.

1. Avokado:

avokado se preporučuje kod pacijenata sa krvnim pritiskom. Oni rade za izvor bogati ljudi противостарителей kao što su vitamin K, C, B5, B6, E i monounsaturated masti koje pomažu da srce zdravo i smanjiti rizik za moždani. Osim toga, avokado također može podesiti razina njihovo je trajanje ograničeno LDL i HDL, baš kao trigliceridi u krvi.

2. Rajčica:

Lunch s različitim vitaminima kao što su vitamin A, C, K i s, rajčice može učiniti čuda za vaše oči, kožu i srce. Budući da je bogat kalijem, paradajz se smatra prijateljskom srce hranom. To pomaže smanjiti kolesterol, krvni tlak i rizik od moždanog udara.

3. Jabuke:

od zdrave kože na probavu, mnogo razloga zašto oni uzrokuju ga Плодоовощ koji drži doktora daleko. Ispada, hrskavi i ukusni plodovi mogu vam pomoći kontrolirati razinu kolesterola. Prema Knjizi “ljekovita hrana” izdavačke kuće DK, pektin vlakana, koji se nalaze u jabukama, s drugim komponentama, kao što su antioksidansa polifenola koji smanjuju razinu nezdravi LDL kolesterol i usporavaju oksidaciju-što je faktor rizika ateroskleroze stanje koje karakterizira затвердевшими артериями. To nije sve, prijateljski sardinije polifenoli također sprječava slobodne radikale iz oštetiti mišiće i кровеносный posudu srca.

4. Agrumi:

agrumi poput limuna, limun i naranče i grejp, također mogu učiniti čuda, provjerom razine kolesterola. Prema Knjizi “lekovito hrana”, ” agrumi sadrže hesperidina, koji mogu smanjiti simptomi hipertenzije i pektina (vlakana) i лимоноидных spojeva koji mogu usporiti ateroskleroze (kaljenje arterije) i smanjiti “loše” (LDL) kolesterola u krvi. Antioksidativna što su flavoni također mogu smanjiti rizik od moždanog udara kod žena.”

5. Papaya:5. Papaya:

voće je bogat vlaknima pomaže u kontroli krvnog tlaka, kao i regulira razinu “nezdravi” kolesterola (LDL) u krvi. Prema podacima Ministarstva poljoprivrede SAD (USDA), jedan veliki komad voća (oko 780 grama) sadrži od 13 do 14 grama vlakana, što je pristojan iznos. Vlakna također pružaju više ustaljenom probavu, dodao je veliki dio na stolicu i olakšavaju kretanje crijeva

Dodajte te voće u prehrani i provjerite nivo holesterola na prirodan način. Međutim, prije dodavanja bilo koje hrane u svoju prehranu, molimo posavjetujte se s liječnikom ili dijetetičar.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here