5 Hranu s visokim sadržajem bakra

5 Hranu s visokim sadržajem bakra
Rate this post

5 Hranu s visokim sadržajem bakraBakar je potreban našem tijelu, kao i druge hranjive tvari. Naše tijelo zahtijeva da se mala količina bakra na dnevna osnova djeluje kako treba. Bakar potiče na zdravlje kostiju. On je također za formiranje krvnih stanica i vezivnog tkiva. Možete dobiti dovoljnu količinu bakra iz dodataka. Odrasla osoba dnevno je potrebno 900 mikrograma bakra. Neke namirnice koje mogu ispuniti zahtjeve bakra naše tijelo. Nedostatak bakra može uzrokovati da se osjećate tjedno i umoran. Nedostatak bakra u organizmu može utjecati na metabolizam. Nedostatak bakra također povećava vaše šanse da dobijete lom. Ovdje je popis namirnica s visokim udjelom bakra.

Orašasti plodovi i sjemenke

Orašasti plodovi su vrlo korisne. Oni su izuzetno bogati hranjivim tvarima. Oni su najbolji izbor za zdravlje prigristi. Možeš jesti orahe u bilo koje vrijeme. Orašasti plodovi kao što su bademi, indijski oraščići, kikiriki, lješnjaci i orasi. Ovi orasi sadrže i druge hranjive tvari u velikom broju. Sjeme kao sjeme сезама, laneno sjeme i sjeme squash će biti dobar izvor bakra. Možete jesti sjemenke kao začin za salate i dodati ih u koktelima i smoothies.

Plodovi moraPlodovi mora

Plodovi mora-vrlo popularan izvor bakra. Gotovo svaki морепродукт sadrži bakar. Plodovi su dostupni u više različitih okusa i vrsta, koje možete uživati. Neke od njih su bogate bakar Jastoga, tuna, losos i lignje. Kamenica tip školjke smatra da je najbolji izvor bakra među plodovima mora. Morski plodovi su također bogati drugim hranjivim tvarima, kao što su cink i vitamin B12. Ali vi ne morate pojesti morski plodovi na redovnoj osnovi, male potrošnje dovoljna da ispuni potreba organizma.

Zeleno lisnato povrće

Zeleno lisnato povrće je izuzetno korisna. Oni će biti odličan izvor vlakana, vitamin C i K, folate, i противостарителями. Oni su također dobar izvor bakra. Oni su najbolji izbor za vegetarijance. Zelje, kao što su špinat i kelj su dobar izvor bakra. Možete ih jesti sirove ili ih kuhati po vlastitom izboru.

Tamna čokolada

Ako volite čokoladu, onda morate znati da je tamna čokolada je dobar izvor bakra. Tamna čokolada je također poznat po svojoj sposobnosti da smanji rizik od srčanih bolesti. Poboljšava protok krvi i snižava krvni tlak. Tamna čokolada je također moćan izvor antioksidansa. Sada imate više razloga da uživaju u tamnom čokoladom. Ne isplati se prejesti tamne čokolade, jer oni su kalorije i prekomjerna konzumacija može dovesti do pretilosti.

Voće i povrćeVoće i povrće

Postoje neke voća i povrća, koje sadrže bakar. Povrće, kao što su gljive, rotkvica i repa, su dobar izvor bakra. Neki plodovi, koji mogu pružiti bakar su guava, zvijezda voće i ananas. Voće i povrće je vrlo koristan za ljudsko tijelo. Oni manje su kalorije i ne dovode do zapošljavanje težine. Oni su izuzetno bogate antioksidansima, vitaminima i nekoliko mineralima. Vi morate učiniti to je uobičajena pojava, da se svakodnevno jede voće. To će vas više zdrav. Vi bi također trebali jesti povrće što je moguće više.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here