10 KLJUČI ZA POČETAK SLIMMING TRETMAN

10 KLJUČI ZA POČETAK SLIMMING TRETMAN
Rate this post

10 KLJUČI ZA POČETAK SLIMMING TRETMAN10 KLJUČI ZA POČETAK SLIMMING TRETMAN

10 ključeva za početak obrade smanjenje 10 najvažnijih savjeta, posebno jer je svaka sila prijatelj. Kakav savjet (u popisu ili izvan njega) su najvažnije za vas?

Čak i ne pokušavajte promijeniti svoju hranu, sve dok ne shvatite važne vještine kao što su, kako motivirati sebe svaki dan, kako bi se koristiti dobre navike u hrani, kako se suočiti gladi i vuče, i kako se odmah vrati na stazu, kada pogriješite.

Motivirati sebe svaki dan, čitajući dugačak popis razloga zbog kojih želite izgubiti težinu svakog jutra. Izvucite ovaj popis i u ranjive doba dana.

Kako započeti prehranu Postavite jasan i realan cilj

Kako započeti prehranu Postavite jasan i realan ciljJedite sve, sjedi, polako i uživajte u svakom zalogaju – bez obzira da li vam se to ili ne. Mnogo je teže priuštiti da ne postoji plan, postoji mehanički ili popiti, Ako ćete to učiniti. Kako započeti prehranu Postavite jasan i realan cilj

Budite odgovorni. Javite (jeste li koristili dobre prehrambene navike i slijediti svojim planom prehrane) na drugu osobu–daily–putem e-maila, tkanina, ili poruke i glasa. Budite odgovorni prema sebi, vagati se svaki dan. Kako započeti prehranu Postavite jasan i realan cilj

Prestanite tražiti savršenu dijetu ili savršenu kombinaciju proizvoda. Jedite vrlo zdrav način, ali dozvolite sebi imati neku omiljenu hranu u umjerenim količinama, svaki dan. Ako ste se suočili u napast jesti više od ove hrane ili se prebacite na druge proizvode, koje ste planirali da postoje, a zatim ga konzumirati neposredno prije spavanja, četka za zube i ići na spavanje.

NE opsjednite težinu. Dijeta za izgubiti težinu bez gladovanja

NE opsjednite težinu. Dijeta za izgubiti težinu bez gladovanjaPromijenite vaše razmišljanje o hrani i hrani. Priznajte, da možete jesti sve što želite, kada želite, ili možete biti tanji. Ne možeš imati i jedno i drugo. NE opsjednite težinu. Dijeta za izgubiti težinu bez gladovanja NE opsjednite težinu. Dijeta za izgubiti težinu bez gladovanja

Dokažite sebi da glad nikada nije hitnom slučaju (ako nemate ozbiljne bolesti). Propustiti ručak i osvježenje u jednom danu. Otkrit ćete da je glad samo malo neugodno, u odnosu na pravi nemir, kao što ste vi doživjeli nakon operacije ili da nakon preloma kosti; da glad dolazi i odlazi, u trajanju od 5-10 minuta, u to vrijeme, kao i obično, što je glad, naravno, tolerirati. NE opsjednite težinu. Dijeta za izgubiti težinu bez gladovanja NE opsjednite težinu. Dijeta za izgubiti težinu bez gladovanja

Naučite razlikovati glad (to osjećaj praznine u želucu, kad niste jeli u roku od nekoliko sati), a glad ili želju jesti (koju ćete osjetiti u ustima ili grlu). U konačnici, želite kao put biti određen što vi osjećate (glad, glad, тиреднесс, dosada, ili negativnih emocija) i spriječiti ga bez hrane. U kratkom roku, postoji popis najmoćnijih distractions da odvratiti pozornost od hrane.

To uključuje vježbu tjelovježbe u svakodnevnoj rutini. Dijeta za izgubiti težinu

Organiziranje prehrane s navedenim planom jela i predjela. Neki ljudi čine dobro, bez predjela, neke s predjelom nakon svakog obroka, neke s dva snack nakon večere. Jedite samo onda kada je vrijeme za jesti; ne onda kad poželim postoji. To uključuje vježbu tjelovježbe u svakodnevnoj rutini. Dijeta za izgubiti težinu

Pokušajte povremeni post

Mi ne govorimo o čišćenju od limuna. Naprotiv, istraživanja pokazuju da određene vrste povremeno gladovanje, poznat kao imitacija gladovanja, može uzrokovati gubitak težine, kao i poboljšati opće zdravstveno stanje. Ljudi koji slijede ovu vrstu prehrane — što oni troše samo od 750 do 1000 kalorija pet dana od svakog mjeseca, ali inače je jeo kao i obično — i izgubio, u proseku, šest kilograma, u štali jednog do dva inča od svojih struka, i vidio kako je njihov krvni tlak i razine IGF-1 (tvari povezana sa povećanim rizikom od raka) pada značajno, prema Sveučilištu u Južnoj Kaliforniji studiji objavljenoj prošle godine. To uključuje vježbu tjelovježbe u svakodnevnoj rutini. Dijeta za izgubiti težinu

Planirajte svoje obroke. Koristite metodu ploče – zdrave hrane

Planirajte svoje obroke. Koristite metodu ploče – zdrave hrane Kako se to može raditi? “Kada se udebljati, živce u vašem hipotalamusu, koji provode signale od vaših masnih stanica na ostatak mozga, oštećenje”, kaže Louis Аронн, doktor medicine, direktor Centra za kontrolu težine i metaboličkih klinička istraživanja na medicinskom fakultetu Weil Cornell. “Kao rezultat toga, vaš mozak ne razumije, da ste puni, tako da on nastavlja signalizirati da postoje.”

Planirajte svoje obroke. Koristite metodu ploče – zdrave hrane Ali kada uzimate dan, da ne ima jako puno, on kaže: “”možete smanjiti stres na svoje гипоталамических živce, pa to im daje vremena za oporavak.”Ovaj dan odmora za svoje živce može biti posebno važno za starije osobe, – kaže on, – zbog štete koja je oksidativni stres može kasnije uzrokovati svoj sustav za reguliranje tjelesne težine.

Kako početi: “ja kažem pacijentima koji žele probati ga jesti samo oko 800 kalorija i dva puta tjedno, fokusirajući se uglavnom na povrće, proteine i korisne ulja kao što su maslinovo ulje”, kaže on.

 Gubitak 10 kilograma u 2 mjeseca. Budite dosljedni i ustrajan sa svojim ciljem.

Kako pomoći sebi osjećati punije i duže dane kada ne голодаете, Аронна preporučuje slijediti dijetu s niskim udjelom ugljikohidrata, u kojoj se oko 30 posto svojih kalorija dolazi od proteina, a ostatak od неархивных povrća, orašastih plodova i grah. Žeđ za kruh? “Ja govorim pacijentima da je najbolje vrijeme da jedu te vrste škroba ugljikohidrata na samom kraju obroka, nakon što su imali svoje povrće i protein”, kaže on. Istraživanje Aronne pokazuje da ljudi jedu ovu cestu not only imaju niže razine šećera i inzulina u krvi nakon obroka ali također imaju više od velike prodding u инкретях kao DLP 1, koja pomažu da se osjećate полне za više dugo. Gubitak 10 kilograma u 2 mjeseca. Budite dosljedni i ustrajan sa svojim ciljem.

Težina

Gubitak 10 kilograma u 2 mjeseca. Budite dosljedni i ustrajan sa svojim ciljem. Ako mislite da je vaš dobitak težine može imati veze do stresa, srednje dobi (starenja roditelji, račune za učenje na faksu i menadžerske odgovornosti na poslu, bilo tko?), ovaj pristup može biti posebno korisno imati u svom setu alata za gubitak težine. “Mnogo puta hrana, posebno besmislena hrana, može biti povezan sa stresom, a tehnike meditacije mogu biti korisni kako u pogledu ublažavanje tjeskobe, tako i tako, da se više shvatio koliko ćete pojesti”, – objašnjava Аповиан.

Zdrava prehrana – predodređuje potrošnju vode u usporedbi s drugim vrstama pića

Recite sebi da svaki put ima vrijednost. To ne mora nužno kalorija (uostalom, mrvice keksa nije jako tove); to je navika. Svaki put kada jedete nešto što niste morali, da ste укрепляете svoju mišićnu masu, što je više vjerojatno, sljedeći put kada сдадитесь, i vrijeme nakon toga, i vrijeme nakon toga. Svaki put kada se pridržavate svog plana, kada se kod vas javlja u napast jesti nešto drugo, vi ste укрепляете svoje misice otpora, što je više vjerojatno, sljedeći put ćete odoljeti, a vrijeme nakon toga, i vrijeme nakon toga. Ljudi koji prakticiraju ovu tehniku-koja uključuje obraćajući pažnju na ono što je prazan ili pun mislite, planiranje obroka i zalogaje, jesti kao posebne aktivnosti (bez, recimo, čitati papir ili gledati tv), a nula na tome, kao što je vaša hrana je zapravo okus — može biti uspješniji u gubitku težine. Na primjer, ljudi koji su sudjelovali u online-program mršavljenja na bazi svjesnost, izgubili su više kilograma (u prosjeku oko 4,2 kilograma), nego kontrolna grupa, prema istraživanju University of North Carolina, predstavljen prošle godine na Europskom kongresu o pretilosti. Zdrava prehrana – predodređuje potrošnju vode u usporedbi s drugim vrstama pica Zdrava prehrana – predodređuje potrošnju vode u usporedbi s drugim vrstama pića

Trebaju neki savjeti kako ste počeli? Jedite polako (stavite utikač između zalogaja i dobro žvakati hranu), pokušajte jesti bez ikakvih vanjskih ometanja i slijedite pravilo jednog ugriza, kada je u pitanju favorita, ali откармливающих proizvoda, kao što su deserti Zdrava prehrana – predodređuje potrošnju vode u usporedbi s drugim vrstama pica Zdrava prehrana – predodređuje potrošnju vode u usporedbi s drugim vrstama pića

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here